söndag 17 maj 2009


Veckans Badpojke ;)
I dag har Drutten varit till Färsjön och plaskat. Han tyckte väl inte de va nån höjdare precis, smög med nöd och näppe i om man lurade honom med lite pinnar o dyl.... Så här kommer lite bilder på en "plaskande" Drutten.

Men Hallå!! Var ni bara tvungen att slänga ut flaskan så himla långt??! Det är ju väldigt blött här....
BRRRR!!!

Nej, om jag ska hoppa i härifrån får det minsann bli varmare i vattnet.


_____________________________________


Vi har varit ute i skogen en sväng nästan varje dag och bl a testat att spåra lite. Hitills har Drutten varit klockren :) Direkt med nosen i backen och följt upp spåret till godispåsen :) Han är såå duktig! Tack för alla tips Lotta J.



________________________________________



Drutten och Husse har tagit sej an björktraven i veckan som gått. Har väl minskat något men ännu är det många pinnar kvar att klyva.



___________________________________________




Ett litet tivoli kom till stan och de va vi ju tvungna att kolla in....livet består ju inte bara av plikter, lite skoj måste man ju ha emellanåt :)


Tim testade karusellerna.

Jippie!!! Våra grannar i Väst gick ju o tog hem segern i Melodifestivalen, dessutom är det ju 17 maj idag :) Nu hittade inte Drutten någon Norsk flagga, men den Svenska fanan går minst lika bra att tugga på.





3 kommentarer:

  1. Värsta grymma badpojken, ju!! ;) Så kul att spårningen funkar! Dags att utöka nu då..

    Pussa på godingen! <3

    SvaraRadera
  2. Hej Drutten!
    Jag har försökt lyckönska och gratta dig till ditt nya hem, utan framgång! Ditt nya hem är ju inte så nytt längre och mitt råd till dig kanske är överflödigt! Du kanske har listat ut ett och annat själv! Mellan dig och mig Drutten, den lilla som kallas Matte/Lotta kan verka harmlös. MEN henne bör du hålla dig på god fot med, lita bara på mig!
    Lycka till nu/Linda

    SvaraRadera
  3. Ja, du Linda...tro mej, men nu har jag hittat min överman. En riktigt snygging som snart är 4 månader och väger 21 kg! Men,men som du vet så ger ju inte jag mej så lätt ;) Ta en sväng från Umeå nu snart och kom o gosa med Drutten.
    Kram,kram

    SvaraRadera