söndag 29 november 2009

Snattare!

Nu har tonårsbekymren börjat...
När Drutten o jag promenerade på stan härom dan så gick vi förbi en blomsteraffär. När vi gått en bit kikar jag ner på Drutten...och vem går där med en stor , (säkert dyr) blomsterkrans i munnen? Fick vackert gå tillbaka till blomsteraffären och smyga tillbaka kransen...
Gissa om han såg stolt ut där han gick med kransen i munnen, vår lille snattare.
Hmm.. måste de skylta med sånt på trottoaren, förstår dem inte hur frestande det kan vara för en hund i sin busigaste ålder...?

2 kommentarer:

  1. Gullepojken! Jag kan se honom sno med sig kransen i farten och sen stolt strutta runt med den.;)

    Jag hade en schäfer som snodde handväskan av en gammal dam när vi passerade! Hon trodde nog att han var dresserad väsktjuv och jag skämdes som f*n...:D

    SvaraRadera
  2. Hahahaha jaa så där blir det väl när man blir uppfostrad av arga farmor´n :-)

    SvaraRadera